کرکره پلی کربنات ( کرکره شفاف پلی کربن )

کرکره شفاف پلی کربن

کرکره پلی کربن – کرکره شفاف پلی کربن – کرکره پلی کربنات 

کرکره پلی کربن ( کرکره شفاف پلی کربن) را با نازل ترین قیمت کرکره پلی کربنات ( کرکره شفاف پلی کربن) از ما بخواهید .

قیمت تیغه کرکره برقی

۰۹۱۰۰۶۲۷۴۲۰-۰۲۱۸۸۹۴۸۵۶۰

کرکره های شفاف 

تعمیر کرکره پلی کربنات

یکی از کاربردی ترین نسل جدید کرکره های برقی می باشد که علاوه برامنیت از زیبایی بصری بسیار بالایی برخوردار هستند.

تعمیر کرکره شفاف پلی کربن - کرکره پلی کربنتعمیر کرکره شفاف پلی کربن - کرکره پلی کربن

پلی کربنات در صنعت بعنوان فولاد پلاستیکی شناخته میشود .به گونه ایی که حتی با چکش و پتک هم قابل شکستن نمیباشد کرکره های شفاف را با نام نانوکامپوزیت نیز می شناسند.

امروزه این نوع کرکره شیشه ای به صورت گسترده ایی در دنیامورد استفاده قرار می گیرد و چند سالی است که در کشورمان نیز از استقبال چشم گیری برخوردار شده است بیشتر اجزاء کرکره شفاف همانند کرکره های آلومینیومی می باشد و تنها تفاوت آن با کرکره های آلومینیومی در پرده اصلی کرکره می باشد .

این نوع کرکره علاوه بر زیبایی ظاهری که به نمای ساختمان و محل کسب ما می دهد باعث می شود تا در زمان تعطیلی ما نیز اجناس ما قابل رویت باشد و همراه با نور پردازی بسیتر زیبا محیطی شکیل و رویایی برای رهگذران و مشتریان ما فراهم می کند و باعث می شود تا بیش از پیش در چشم بوده و بتوانیم چشمان مشتری را به صمت خودمان جذب کنیم .

در سالهای اخیر به علت افزایش رقبا و همچنین افزایش رقابت و روی آوردن مشتریان به ظاهری شکیل و زیبا مغازه داران نیز به دنیال زیبا سازی دکور و محیط خارجی محل کسب خود شده و این امر سبب روی آوردن به مواردی همچون کرکره پلی کرینات ( کرکره برقی شفاف پلی کربن – کرکره برقی پلی کربنات) شده است .

قیمت تیغه کرکره برقی

گروه فنی قائم دٌر آمادگی دارد تا در مورد فروش ، نصب و راه اندازی کرکره های برقی پلی کربنات به شما مشتریان عزیز خدمات مورد نظرتان را ارئه دهد .