راهبند BFT مدل MICHEL ANGELO

راهبند BFT مدل MICHEL ANGELO

راهبند بی اف تی  bft  MICHELANGELO

راهبند های ساخت کمپانی BFT ایتالیا که با قدرت های متفاوت جهت کنترل ابعاد و ترددهای گوناگون طراحی و ساخته می شوند مطابق با استاندارد کلیه تجهیزات و سیستم های تولید شده توسط  BFT قابل برنامه ریزی و کنترل می باشند .

قیمت راهبند

تکنولژی سری راهبندهای الکترومکانیک بر پایه سیستم محرکه شامل الکترو موتورهای DC و AC و گیربکس بوده و تعادل بار بازو توسط فنر بالانس ایجاد می گردد که این ویژگی ضمن برداشتن بار اضافی از روی موتور و گیربکس، سبب ایجاد سرعت ثابت دربازوی متحرک راهبند می گردد و تنش های موضعی به طورکلی ازبین می رود . نکته قابل توجه عدم نیازدستگاه به سرویس و تنظیمات دوره ای می باشد در این مورد لازم به ذکر است که سیستم دربرابرتغییرات جوی ( دما ) از ۲۰- درجه سانتیگراد زیر صفر تا ۵۵ درجه سانتیگراد بالای صفر کارایی صددرصد داشته و همچنین با نوسانات شدید برق و حتی قطع برق برنامه سیستم دچار اختلال نمی شود .

کلیه سیستم ها ازجمله راه بندها دارای ضریب ایمنی  (IP24) و ولتاژ وآمپر مصرفی کم و قدرت بالا می باشند ،توان مصرفی راهبندهای اتوماتیک ساخت کمپانی BFT ایتالیا معادل ۳۰۰ وات می باشد که نسبت به تجهیزات مشابه، جریان بسیار پایین را از مبنع انرژی دریافت می کنند.
سری محصولات MICHEL  که راهبندی با تردد نامحدود از خانواده راهبندهای BFT  می باشند .برای عرض ورودی (۴ تا ۸ متر) که ولتاژ ورودی سیستم ها و همچنین توان خروجی گیربکس ها ( ۲۴v/ac و۵۸۰≈۶۸۰N  ) می باشد.
سیکل کاری بالا راهبندهای ساخت کمپانی BFT ایتالیا با موتورهای DC، قدرت انتخاب و پیشنهاد سیستم بهینه را برای سیستمهای کنترل تردد بدون محدودیت تردد امکان پذیر ساخته است.

سری راهبندهای MICHELANGELO ساخت کمپانی BFT ایتالیا از سرعت باز و بسته شدن بالایی برخوردار بوده که از ۴ ، ۶  تا ۸ ثانیه قابل تنظیم و در طول حرکت با تغییر سرعت از ایجاد هر گونه تنش و ضربه کاسته می شود.

چندی از قابلیت های ویژه سری راهبندهای اتوماتیک BFT ایتالیا را در ادامه میتوان به این صورت بر شمرد :

  • سیستم کد پذیری ریموت‌‌‌ها به صورت کد گردشی تا ۴.۲۹۴.۹۶۷.۲۹۶ کد با فرکانس MHz 92/433 ایجاد می‌کند که از نظر ایمنی شرایط مطمئنی را فراهم می سازد.
  • با توجه به اینکه سیستم  دارای چشم‌‌های حسگر مانع می‌باشد که از برخورد احتمالی بازوی راهبند در طول حرکت با شخص و یا وسیله نقلیه می‌‌کاهد، کلاچ هوشمند سیستم نیز در اثر برخورد با مانع نیروی انتقالی به راهبند را تشخیص داده و عکس العمل مناسبی نشان خواهد داد.
  • قابلیت اتصال راهبند به تجهیزان ارسال فرمان چه دیجیتال و چه آنالوگ و همچنین اتصال و فرمان پذیری از کلیه تجهیزات ایمنی و مدار های مغناطیسی مثل لوپ دتکتورها.
  • این سیستم قابلیت اتصال به کلیه تجهیزات دربهای اتوماتیک ، کنترل تردد و  اتوماسیون استاندارد را دارا می‌‌باشد و در برنامه سیستم امکان اتصال به  شبکه‌‌‌های PLC , BMS گنجانده شده است و یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد سیستم امکان فعال‌سازی سیستم‌‌های کنترل تصویر و تصویر برداری در منطقه است که بطور مثال با باز شدن درب ضبط تصویر شروع خواهد شد.

قیمت راهبند

کلیه سیستم ها ازجمله راهبندها دارای ضریب ایمنی  IP24 (NEMA3)  و ولتاژ وآمپر مصرفی کم و قدرت بالا می باشند ،جریان مصرفی این راهبند ها معادل ۳۰۰ وات می باشد که نسبت به تجهیزات مشابه جریان بسیار پایین خواهد بود .

سیکل کاری بالا سری محصولات AC و سیکل کاری محصولات DC قدرت انتخاب و پیشنهاد سیستم بهینه را امکان پذیر ساخته است.

این راهبند ها که با قدرت های متفاوت جهت کنترل ابعاد و تردد های گونا گون طراحی و ساخته می شوند مطابق با استاندارد کلیه تجهیزات و سیستم های تولید شده توسط  BFT قابل برنامه ریزی و کنترل میباشند . تکنولژی سری راهبندها الکترو مکانیک  بر پایه سیستم محرکه شامل بر الکترو موتور و گیربکس بوده و تعادل بار بازو توسط فنر بالانس ایجاد میگردد که این ویژگی سبب ایجاد سرعت ثابت دربازوی متحرک راهبند می گردد و تنش های موضعی به طورکلی ازبین می رود . نکته دیگرعدم نیازدستگاه به سرویس و تنظیمات دوره ای می باشد در این مورد لازم به ذکر است که سیستم دربرابرتغییرات جوی ( دما ) از ۲۰- درجه سانتیگراد زیر صفر تا ۵۵ درجه سانتیگراد بالای صفر کارایی صددرصد داشته و همچنین با نوسانات شدید برق و حتی قطع برق به مدت زمان طولانی برنامه سیستم دچار اختلال نمی شود .

سیستم از سرعت باز و بسته شدن بالایی برخوردار بوده که از ۴و۶  تا ۸ ثانیه قابل تنظیم و در طول حرکت با تغییر سرعت از ایجاد هر گونه تنش و ضربه کاسته شده است.

سری محصولات MOOVI و MICHEL  که دو محصول از خانواده راهبند های BFT  میاشند . به ترتیب برای عرض ورودی (۳ تا ۵ متر ) و (۶ تا ۸ متر )که ولتاژ ورودی سیستم ها و همچنین توان خروجی گیربکس ها هر یک به ترتیب ( ۲۳۰v/ac و ۳۶۰ N ) و تیپ دوم ( ۲۴v/ac و۵۸۰≈۶۸۰N  ) میباشد .

چندی از قابلیت های ویژه سری راهبند BFT را در ادامه میتوان به این صورت بر شمرد :

با توجه به اینکه سیستم  دارای چشم‌‌های حسگر مانع می‌باشد که از برخورد احتمالی بازوی راهبند در طول حرکت با شخص و یا وسیله نقلیه می‌‌کاهد، کلاچ هوشمند سیستم نیز در اثر برخورد با مانع نیروی انتقالی به راهبند را تشخیص داده و عکس العمل مناسبی نشان خواهد داد.

این سیستم قابلیت اتصال به کلیه تجهیزات اتوماسیون استاندارد را دارا می‌‌باشد و در برنامه سیستم امکان اتصال به  شبکه‌‌‌های PLC , BMS گنجانده شده است و یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد سیستم امکان فعال‌سازی سیستم‌‌های کنترل تصویر و تصویر برداری در منطقه است که بطور مثال با باز شدن درب ضبط تصویر شروع خواهد شد.

قابلیت اتصال راهبند به تجهیزان ارسال فرمان چه دیجیتال و چه آنالوگ و همچنین اتصال و فرمان پذیری از کلیه تجهیزات ایمنی و مدار های مغناطیسی مثل لوپ دتکتورها.

سیستم کد پذیری ریموت‌‌‌ها به صورت کد گردشی تا ۴٫۲۹۴٫۹۶۷٫۲۹۶ کد با فرکانس MHz 92/433 ایجاد می‌کند که از نظر ایمنی شرایط مطمئنی  را فراهم می سازد.

Products table

Model

Voltage

Boom length

P941006 00001 MICHELANGELO 60

۲۴ V

۶ m

P941007 00001 MICHELANGELO 80

۲۴ V

۸ m

شماره های تماس : ۰۹۱۰۰۶۲۷۴۲۰-۰۲۱۸۸۹۴۸۵۶۰

برچسب‌ها : , , , , ,