جک بازویی گلدن گیت

 

۰۹۱۰۰۶۲۷۴۲۰-۰۲۱۸۸۹۴۸۵۶۰

جک پارکینگ بازویی گلدن گیت
۴

 جک برقی بازویی گلدن گیت UNI

۲۴۰۰۰۰۰

۵

جک برقی بازویی گلدن گیت ۴۰۰ Leader

۲۸۰۰۰۰۰

۶

جک برقی بازویی دو لنگه گلدن گیت ۵۰۰ Leader

۳۰۰۰۰۰۰

۷

جک بازویی برقی دو لنگه گلدن گیت ۶۰۰ Leader

۳۲۰۰۰۰۰

۸

جک برقی دولنگه گلدن گیت ۴۵۰

۳۶۰۰۰۰۰

۹

جک بازویی دولنگه گلدن گیت ۵۵۰

۳۷۰۰۰۰۰

جک بازویی گلدن گیت

مشخصات فنی:

جک بازو بلند گلدن گیت LEADER 600 از نوع الکترومکانیکی بوده و با استفاده ازموتور و گیربکس، امکان تنظیم زمان حرکت و توقف بازوهای درب در زمان مورد نیاز را فراهم کرده است.

از بزرگترین امتیازات این مدل داشتن قدرت بسیار بالا برای جابجایی درب هایی تا وزن ۹۰۰ کیلوگرم میباشد.

هر لنگه از بازوهای جک لیدر ۶۰۰  توانایی تحمل ۴۵۰ کیلوگرم وزن را دارد و همچنین در کنار قدرت بالا، درب هایی به عرض هر لنگه ۴٫۵ متر را به کمک شفت ۶۰ سانتی متری خود براحتی جابجا میکند.

این جک با ولتاژ ۲۲۰ ولت AC شروع بکار کرده و دارای توان نامی ۳۲۰ وات می باشد.

شرایط کاری:

بدنه جک درب اتوماتیک GOLDEN GATE LEADER 600 تماما فلزی بوده و از لحاظ ضریب نفوذ پذیری در کلاس IP 44 قرار دارد.

این IP به این معناست که جک گلدن گیت لیدر ۶۰۰ در مقابل آب باران و گرد غبار مقاوم بوده و می توان با خیال راحت از آن در فضاهای باز و خارجی استفاده نمود.

جک درب اتوماتیک GOLDEN GATE LEADER 600 از کلاس حفاظتی IP 44 استفاده می کند
از دیگر توانایی های فنی این مدل جک گلدن گیت همانطور که در بالا اشاره شد امکان نصب قفل برقی میباشد که باعث میشود در زمان برخورد اتومبیلی با درب به جک ها فشاری وارد نشود.

همچنین با نصب قفل برقی امنیت استفاده از جک گلدن گیت لیدر ۶۰۰ بالاتر میرود.

مدار فرمان این دستگاه کاملا هوشمند بوده و امکاناتی همچون قابلیت دو زمانه، سیستم تشخیص مانع، امکان اتصال به قفل برقی و … را برای کاربر فراهم آورده است.

کلید خلاص کن در جک گلدن گیت لیدر ۶۰۰ برخلاف بسیاری از جک های پارکینگی بصورت سویئچی می باشد که این مورد نیز امنیت بالاتری را بهمراه دارد.

در هنگام نصب بازوها بمنظور تنظیم اندازه ها و نیز در زمان قطع برق میتوان با کمک کلید خلاص کن، جک بازویی گلدن گیت لیدر ۶۰۰ را از حالت اتوماتیک به دستی تغییر دهید.

 

نکات پایانی

درب شیشه ای  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای  را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند  است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند.  درب شیشه ای اتوماتیک   در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

———————————————

همچنین می توانید کرکره برقی و  قیمت کرکره برقی  و پرده برقی  را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع  جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت های راهبند ستونی و راهبند بازویی با کارشناسان شرکت قائم الکترونیک تماس بگیرید.