جک BFT مدل Urano

جک BFT مدل Urano

از  سری جک های الکترو مکانیک که برای کاربرد های مسکونی با تردد بالا یا کاربرد های صنعتی طراحی گردیده است . این سری محصول که در یک تیپ ۲۴ ولت عرضه گردیده است دارای گیربکس بسیار پر قدرتی است که قابلیت جابجا کردن دربی با حد کثر وزن ۱۲۰۰ کیلو گرم را دارا است .

شماره های تماس : ۰۹۱۰۰۶۲۷۴۲۰-۰۲۱۸۸۹۴۸۵۶۰

بخشی از قابلیت های سیستم را میتوان به صورت زیر تقسیم بندی نمود : – حساس به هر گونه مانع واقع در گذر گاه و قابلیت افزایش تجهیزات امنیتی حرکت . – هماهنگ سازی روشنایی و تجهیزات نظارت محیطی با حرکت درب   . – کد پذیری مجزا برای هر ریموت کنترل در دو کانال مجزا . – دارای سیستم هوشمند تشخیص خود کار . – پشتیبانی توسط باتری اضطراری و امکان ایجاد تردد نامحدود . – مجهز به کنترل برد دیجیتال و قابلیت تغییر سرعت در حرکت . این سیستم جهت اتوماتیک کردن درب های ریلی ( کشــویی ) با طول زیاد کاربرد دارد که متناسب با وزن درب و تعداد تردد پیشنهاد میگردد  . بدلیل الکترو مکانیک بودن این سیستم علیرغم ایجاد قدرت بالا و سرعت متغیر در ابتدا و انتهای مسیر علاوه بر قفل و بی حرکت بودن درب پس از بسته شدن حر کت نرم و منطبق بر کنترل های محیطی را ایجاد مینماید

                      جک BFT مدل Urano

جک BFT مدل Urano

ولتاژ۲۴‌ و وات مصرفی ۸۰ بعلت طراحی ویژه گیربکس برای این گونه سیستم قدرت بالایی را ایجاد می نماید . طراحی این شبکه گیربکس که منطبق بر تکنولوژی روز اروپا است برای بالا بردن راندمان عملیاتی سیستم بکاررفته است . سیکل کاری نامحدود از خصوصیات این سیستم میباشد. با استفاده از این سیستم ایجاد یک شبکه هوشمند و قابل کنترل بسادگی امکان پذیر می گردد .

جک BFT مدل Urano

جک BFT مدل Urano

  Products table

Model

Voltage

Leaf weight

P926180 00001 URANO BT۲۴ Vup to 1200 kg

نکات پایانی

درب شیشه ای  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای  را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند  است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند.  درب شیشه ای اتوماتیک   در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

———————————————

همچنین می توانید کرکره برقی و  قیمت کرکره برقی  و پرده برقی  را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع  جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت های راهبند ستونی و راهبند بازویی با کارشناسان شرکت قائم الکترونیک تماس بگیرید.