اپراتور درب شیشه ای BFT مدل ویستا

اپراتور درب شیشه ای BFT مدل ویستا

شماره های تماس : ۰۹۱۰۰۶۲۷۴۲۰-۰۲۱۸۸۹۴۸۵۶۰

کارکردهای قابل تنظیم :

 سیستم تابستانی ، زمستانی و Partial opening

تنظیم کاهش سرعت درابتداوانتهای مسیرحرکت

 

امکان انتخاب عملکردهای گوناگون و مجزاتوسط سیستم ازطریق باتری Back up و قفل الکتریکی وتغییرات آن در  برنامه سیستم .

تنظیم زمان باز ماندن Opening time

تنظیم سرعت بازوبسته شدن درب وهمچنین قابلیت تنظیم بازشدن اتوماتیک مجدد و سرعت قابل تنظیم بین ۵/۰ ثانیه تا ۱۳  ثانیه .

مشخصات عمومی سیستم :

موتور سیستم ازنوع DC 24V طبق استاندارد اروپا طراحی گردیده که دارای حداکثرایمنی برای نصب کننده و کاربر می باشد و تردد نا محدود را امکان پذیر میسازد.

سیستم های مذکوردارای حساسیت بالایی نسبت به اشیاء و موانعی که به طوراحتمالی برسرراه حرکت در قرار می گیرند ، می باشند .

. مجهزبه کلید ۶ وضعیتی لاجیک کنترل مخصوص کامه جهت انتخاب حالتهای مختلف عبور و عملکرد سیستم جهت انتخاب حالتهای مختلف / عملکرد در به هنگام ورود و خروج / عملکرد در فقط درحالت ورود / عملکرد در فقط در حالت خروج /  امکان بازکردن محدود در / ایجادعدم رفت وآمد ( بسته ) / جهت قفل کردن . ( تمام حالت های  فوق در حالت های برق اضطراری و استفاده از باتری Back up  امکان پذیراست .

مجهزبه سیستم لاجیک کنترل میکروپروسسوری که قادربه تنظیم اتوماتیک سرعت حرکت در براساس وزن و ابعاد آن می باشند .

قابلیت دیگر که حالت دائماً باز است برای حمل و نقل بار و جابجایی تجهیزات ازمحیط خارج به داخل وبلعکس میباشد که علاوه بر شرایط تردد سهل از اسیب پذیری فریمها  و استهلاک کاسته میشود و …

لوازم جانبی:

  1. قفل الکتریکی مجهزبه رهاکننده دستی.
  2. سیستم تغذیه اضطراری مجهزبه باتری جهت مواردضروری و قطع برق.
  3. صفحه کلید رمز و یا کنترل کارتی جهت امکان کنترل رفت و آمد و همچنین قابلیت ارتباط با Access Control  ونیز کامپیوترهای شخصی.
  4. امکان نصب سیستم کنترل از راه دور.
  5. پلات فرم حساس به عبوردرابعاد مختلف.

مجهز به چشم الکترونیکی ایمنی جهت تشخیص مانع دربین  در .

مجهز به چشم های الکترونیکی مخصوص ورود وخروج با قابلیت تشخیص جهت حرکت اشخاص درجهت ویا مجاورت  درب قابل تنظیم درمحیط های مختلف و مقاوم در برابرنورخورشید که صددرصد بدون خطا می باشند.

این قابلیت منحصر به فرد این امکان را میدهد که در ساعات پایانی کار وضعیت یک جهته درب اجازه ورود به هیچ فردی را ندهد ولی برای خروج افراد حاضر در مجموعه تردد متعارف و معمولی را داشته باشد .

برچسب‌ها :  ,  ,  ,  ,  ,

 

نکات پایانی:

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای اتوماتیک در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

 برای آگاهی از قیمت های راهبند ستونی و راهبند بازویی با کارشناسان شرکت قائم الکترونیک تماس بگیرید.