درب زیر سقفی BFT مدل EOS

درب زیر سقفی BFT مدل EOS

بستر سازی اولیه جهت نصب این سیستم که معمولاً نیاز به کارشناسی و بررسی دقیق خواهد داشت عرضه این محصول را از سوی بازار عرضه و همچنین بازار تقاضا با رکود همراه ساخت و این امر فرهنگ استفاده از این تجهیزات را که منطبق بر استاندارد های جهانی بود کمرنگ نمود تا اینک که بسیاری از مصرف کنندگان این سبک اتوماسیون را نمی شناسند .

این سری محصول که با ولتاژ ۲۴ معرفی می گردد با وات مصرفی  ۲۳۶ الی ۲۴۰  به کمک زنجیر انتقال نیرو ، این تیپ سیستم قدرت را جهت بحرکت در آوردن دربهای مخصوص SECTIONAL اعمال میکند که بطور متوسط نیروی ثابتی در بازه ۵۰ الی ۸۰ N.m را خواهد بود   . ضریب استاندارد حرارتی این سیستم  ۶۰+ تا ۱۵- درجه سانتیگراد میباشد .

قیمت جک برقی

۰۹۱۰۰۶۲۷۴۲۰-۰۲۱۸۸۹۴۸۵۶۰

خصوصیات :

هماهنگ‌سازی روشنایی محیط ورودی با حرکت درب

تغییر سرعت حرکت در طول مسیر

امکان انتقال سیستم خلاص کن به محیط خارجی

پشتیبانی سیستم توسط باتری اضطراری

حذف فشار جک از پشت درب با حرکت یک کلید

کم حجم و بی صدا

این سیستم که به منظور اتوماتیک کردن ورودی های مجموعه های مسکونی به بازار مصرف معرفی گردید بهترین راهکار برای پاسخگویی به شرایط سخت محیطی است که امکان نصب درب هایی بطرق متعارف راندارد ، طراحی درب با استفاده از این سیستم اتوماسیون حرکتی در راستای قائم که با چرخش در بازه ۰ تا۹۰ درجه که به قرار گیری در امتداد  دیواره وسقف می انجامد .

از سری جک‌های الکترومکانیک می‌باشد که جهت اتوماسیون درب‌های ویژه گاراژی بکار می‌رود. این سیستم جهت محیط‌هایی که علاوه بر محدودیت‌های عرضی در ارتفاع نیز دارای محدودیت می‌باشند، بهترین راهکار محسوب می‌گردد.

با توجه به تولیدات کمپانی که این نوع از تجهیزات موتوری را در دو تیپ به بازار مصرف عرضه می کند ، متناسب با شرایط فیزیکی و نیازهای هر پروژه میتوان طرح اجرایی را ارائه کرد . سرعت عملکرد درب برای سیکل کاری تعریف حد اکثر۲۸ ثانیه میباشد که البته متناسب با ارتفاع درب میتواند تغییر کند.

برچسب‌ها :  ,  ,  ,  ,  ,