درب زیر سقفی BFT مدل Berma

درب زیر سقفی BFT مدل Berma

موتور های BERMA  را میتوان بطور تک و دوبل بکار برد که این امر متناسب با نوع و ابعاد درب پیشنهاد میگردد . پکیج های تک موتوره حد اکثر توان جابجایی درب هایی با مساحت ۹ متر مربع و پکیج های دو موتوره بدون تغییر در توان حمل دربی با حد اکثر سطح مقطع ۹ متر مربع را دارا است و صرفا در مواردی که عرض درب از ارتفاع درب به مراتب بیشتر باشد جهت جلوگیری از تنش در سطح درب پیشنهاد میگردد . سرعت عملکرد درب برای سیکل کاری تعریف حد
اکثر۲۵ ثانیه میباشد که البته متناسب با شرایط درب میتواند تغییر کند.

قیمت جک برقی

۰۹۱۰۰۶۲۷۴۲۰-۰۲۱۸۸۹۴۸۵۶۰

این سیستم که به منظور اتوماتیک کردن ورودی واحدهای مسکونی با تردد بالا و واحد های تجاری به بازار مصرف معرفی گردید بهترین راهکار برای پاسخگویی به شرایط سخت محیطی است ، طراحی درب با استفاده از این سیستم اتوماسیون که میتواند متناسب با نظر کاربر طراحی گردد حرکتی در راستای قائم که با چرخش ۹۰ درجه و قرار گیری در امتداد سقف همراه میگردد  .

خصوصیات :

پشتیبانی سیستم از تجهیزات هشدار دهنده

سرعت ثابت در طول مسیر حرکت

قابلیت تنظیم فشار جک‌ها جهت بستن درب

عملکردی کاملاً هوشمند و قابل کنترل

فعال‌سازی روشنایی همزمان با عملکرد سیستم

حمل هرگونه درب یک پارچه

این نوع سیستم هم که همانند سری های مشابه نیاز به بستر سازی اولیه دارد به دلایل زیادی از بازار تقاضا دور ماند این طرح اتوماسیون که علاوه بر پوشش دهی به شرایط محیطی سخت قابلیت تاثیر پذیری از نظر کارفرما را دارا است .

از سری جک‌های هیدرولیک می‌باشد که با طراحی ویژه، حرکتی متفاوت را برای درب زیر سقفی ایجاد می‌سازد. این سیستم مناسب برای محیط‌هایی است، که فضای کافی جهت ساخت درب‌های متعارف را ندارند. در این روش، درب به صورت یکپارچه به سمت بالا حرکت خواهد کرد.

این سری محصول که با ولتاژ ۲۳۰ معرفی می گردد با وات مصرفی  ۲۵۰  به کمک بازوی های انتقال نیرو ، نیروی ثابتی در بازه ۱۰۰ N.m را ایجاد خواهد نمود   .

برچسب‌ها :  ,  ,  ,  ,