کرکره رول آپ (Rool Up)

کرکره رول آپ (Rool Up)

در سیستم کرکره های رول آپ بسته به نوع کاربرد آنها اعم از وزن و ابعاد و میزان تردد از انواع مختلف اسلت و موتور کرکرهاستفاده می شود.تولیدکننده: BFT – ITALY

قیمت تیغه کرکره برقی

۰۹۱۰۰۶۲۷۴۲۰-۰۲۱۸۸۹۴۸۵۶۰

قیمت پایه : ۱۴۵۰۰۰۰ ریال

 کرکره های Rool up ســیســتم X130 از سری تجهیزات الکترومکانیک می‌باشد که جهت اتوماسیون کرکره های برقی و دربهای رول شونده در ابعاد متوسط با کاربری مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار .

خصوصیات : قابلیت نصب عمومی . سرعت ثابت در طول حرکت . عدم نیاز به تعویض یراق کرکره های موجود . با تنوع بالا در تجهیزات خلاص کننده سیستم . قابلیت تنظیم برای مقدار کارکرد موتور و بسته شدن اتوماتیک . امکان اتصال به تجهیزات هشدار دهنده صرقت و حریق .

این سیستم که به منظور اتوماتیک کردن کرکره های رولفرم ، پلی کربنات ، آلومینیوم و گالوانیزه مناسب می باشد.

سیستم موتوری در این سری موتور ها بطور متوسط نیروی ثابتی ۶۰ N.m برای کنترل فنر های بالانس اعمال میگردد . ضریب استاندارد حرارتی این تجهیزات ۵۰+ تا ۱۰- درجه سانتیگراد میباشد

کاربرد بالایی در اتوماسیون درب های فروشگاهی با ابعاد متوسط دارد . این نوع موتور که با قرار گیری در امتداد فنر های بالانس بر روی شفت ثابت کرکره و غلبه بر حالت سکون فنر های تعادلی کرکره سازه را به حرکت واداشته و به جمع شدن تیغه های کرکرهبه دور کاسه فنر ها کمک میکند . این نوع حرکت که در راستای قائم از پایین به بالا و به رول شدن در بالای دهانه تحت پوشش می انجامد بهترین شیوه ایجاد حفاظ برای درب های فروشگاهی با
اشغال حد اقل فضا میباشد . بستر سازی اولیه جهت نصب این سیستم که معمولاً نیاز به کارشناسی و بررسی دقیق خواهد داشت عرضه این محصول را مشروط به بررسی های اولیه ساخته است .

 در سیستم کرکره های اتوماتیک بسته به نوع کاربرد آنها اعم از وزن و ابعاد و میزان تردد از انواع مختلف اسلت و موتور کرکرهاستفاده می شود.

با توجه به تولیدات کمپانی که این نوع از تجهیزات موتوری را در دو گروه با تمایض در قدرت اجرایی عرضه می کند که متناسب با شرایط فیزیکی و نیازهای هر پروژه میتوان طرح اجرایی را ارائه کرد . سرعت عملکرد کرکره با این نوع تجهیزات اتوماسیون ۲٫۲ متر بر دقیقه میباشد که این سرعت متناسب با قطر فنر های تعادلی ( کاسه فنر ) ، نوع تیغه کرکره ، ابعاد دهانه و … متغیر خواهد بود. این سری محصول که با ولتاژ ۲۳۰ معرفی می گردد با وات مصرفی ۴۰۰ الی ۴۲۵ در رده محصولات کم مصرف دسته بندی میشوند .

قیمت تیغه کرکره برقی

ریموت کرکره رول آپ

تعمیر کرکره رول آپ (Rool Up)

برچسب‌ها, , , , , , , ,,