تیغه کرکره برقی شفاف – شیشه ای – ضد ضربه – ضد حریق

تیغه کرکره برقی شفاف – شیشه ای – ضد ضربه – ضد حریق

کرکره پلی کربنات – کرکره برقی – پلی کربنات – تیغه کرکره برقی شفاف – شیشه ای – ضد ضربه – ضد حریق

قیمت تیغه کرکره پلی کربنات 

کرکره پلبی کربنات – تیغه شفاف نانو کامپوزیت – پلی کربنات:

کرکره پلی کربنات - کرکره پلی کربن

  • زیبایی منحصر به فرد
  • کاملا ایمن و امکان رویت محیط داخل از پشت تیغه ها
  • ضد حریق
  • استحکام کششی و مقاومت بالا
  • ضد اشعه UV
  • قابل شستشو
  • مناسب برای هر نوع شرایط آب و هوایی

تیغه های شفاف نانو کامپوزیت یا پلی کربنات که معمولا دارای ظاهری طلق مانند بوده و به دلیل زیبایی و امکان رویت محیط داخل از پشت تیغه ها ٬ اکثرا به عنوان درب فروشگاهها و مراکز تجاری مورد استفاده قرار می گیرند . تفاوت این تیغه ها با تیغه های آلومینیوم خواص منحصر به فردی همچون ضدحریق بودن، قابلیت دید داخل فروشگاه در زمانی که کرکره پایین می باشد، استحکام کششی بالا به علاوه زیبایی و پرستیژ خاصی که پس از نصب به مکان مورد نظر می دهد همگی پتانسیل بالای این نوع تیغه را برای پاسخ به نیاز مجموعه ای دیگر از مشتریان را یادآوری می نماید.

تمایز تیغه های نانو کامپوزیت با تیغه های آلومینیومی به شرح زیر می باشد:

  1. دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد و از آلومینیوم و در مواردی حتی از فولاد (استحکام کششی فولاد = ۶۰ MPA) مقاوم تر است.
  2. قابلیت اضافه کردن خطوط رنگی مطابق با طراحی محل نصب
  3. به دلیل وجود نوار لاستیکی به هیچ عنوان هنگام رول شدن روی تیغه ها خط نمی افتد.
  4. با اینکه دمای ذوب نانو کامپوزیت پایین تر از آلومینیوم می باشد ولی به علت خاصیت ضد شعله وری نانو کامپوزیت های فوق (FIRE RESISTANCE) در مقابل حرارت و آتش سوزی مقاومت فوق العاده ای از خود نشان میدهد و در صورت آتش سوزی از سرایت حریق جلوگیری می کند.
  5. ضد اشعه uv
  6. قابل شستشو می باشد.
  7. در هیچ نوع شرایط آب و هوایی (در مجاورت رطوبت) اکسید نمی شود.
  8. امنیت بالاتر: در عین حالیکه یک حفاظ امنیتی نصب شده داریم، قابلیت رویت داخل، امنیت را به شدت بالا می برد.
  9. مزیت تبلیغاتی: هنگامی که بانک، صرافی، فروشگاه و … بسته است قابلیت رویت به مثابه یک تابلوی تبلیغاتی برای کار شما مشتری گرامی است.

این کرکره با تحقیقات انجام شده در اروپا بر روی نانو کامپوزیت ها ساخته شده امنیتی ماوراء تصور و در عین حال به علت داشتن زیبایی فوق العاده و غیر قابل رقابت خود پرستیژی خاص به محل کار شما می بخشد.

ایجاد تفاوتی که با نصب این کرکره انجام می دهید می تواند به عنوان یکی از عناصر برتری شما در عرصه رقابت محسوب شود.

۰۹۱۰۰۶۲۷۴۲۰-۰۲۱۸۸۹۴۸۵۶۰

نکات پایانی:

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای اتوماتیک در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

 برای آگاهی از قیمت های راهبند ستونی و راهبند بازویی با کارشناسان شرکت قائم الکترونیک تماس بگیرید.