موتور سانترال مدل MC

موتور سانترال مدل MC

از سری تجهیزات الکترومکانیک می‌باشد که جهت اتوماسیون کرکره های برقی و درب های رول شونده در ابعاد متوسط با کاربری مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار  می‌گردد.

این سیستم که به منظور اتوماتیک کردن کرکره های رولفرم ، پلی کربنات ، آلومینیوم و گالوانیزه مناسب می باشد کاربرد بالایی در اتوماسیون درب های فروشگاهی با ابعاد متوسط دارد .

قیمت موتور کرکره برقی

۰۹۱۰۰۶۲۷۴۲۰-۰۲۱۸۸۹۴۸۵۶۰

این نوع موتور که با قرار گیری در امتداد فنر های بالانس بر روی شفت ثابت کرکره و غلبه بر حالت سکون فنر های تعادلی کرکرهسازه  را به حرکت واداشته  و به جمع شدن تیغه های کرکره به دور کاسه فنر ها کمک میکند . این نوع حرکت که در راستای قائم از پایین به بالا و به رول شدن در بالای دهانه تحت پوشش می انجامد بهترین شیوه ایجاد حفاظ  برای  درب های فروشگاهی با اشغال حد اقل فضا میباشد.

سرعت عملکرد کرکره با متر بر دقیقه میباشد که این سرعت متناسب با قطر فنر ، نوع تیغه کرکره ، ابعاد دهانه و … متغیر خواهد بود.

خصوصیات :

قابلیت نصب عمومی .

سرعت ثابت در طول حرکت .

عدم نیاز به تعویض یراق کرکره های موجود .

با تنوع بالا در تجهیزات خلاص کننده سیستم .

قابلیت تنظیم برای مقدار کارکرد موتور و  بسته شدن اتوماتیک .

امکان اتصال به تجهیزات هشدار دهنده صرقت و حریق.

این سری محصول که با ولتاژ ۲۳۰ معرفی می گردد با وات مصرفی  ۴۰۰ الی ۴۲۵  در رده محصولات کم مصرف دسته بندی میشوند ، سیستم موتوری در این سری موتور ها بطور متوسط نیروی ثابتی ۶۰N.mبرای کنترل فنر های بالانس اعمال میگردد   . ضریب استاندارد حرارتی این تجهیزات  ۵۰+ تا ۱۰- درجه سانتیگراد میباشد.

برچسب‌ها ,  ,  ,  ,  ,  ,