مزایای استفاده از کرکره برقی

مزایای استفاده از کرکره برقی

۰۹۱۰۰۶۲۷۴۲۰-۰۲۱۸۸۹۴۸۵۶۰

۱ – آلودگی صوتی و تلفات انرژی گرمایشی و سرمایشی با استفاده از انواع تیغه های فومدار کاهش  می یابد

۲ – به جهت وجود قفل و ترمز الکترومکانیکی داخلی و همچنین عدم نیاز به قفل و کلید مجزا از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است.

۳ – در صورت استفاده از تیغه های مرغوب٬ مقاومت بالایی در برابر فرسایش داشته و نیازی به رنگ آمیزی مجدد و یا تعویض پروفیل تیغه ها نخواهد بود .

۴ – نسبت به کرکره های قدیمی نیاز کمتری به بازبینی و سرویس دوره ای دارد .

۵ – از قابلیت طراحی توسط لیزر و ایجاد تناسب رنگ با داخل و نمای ساختمان برخوردار است .

۶ – گیربکس قوی این سیستم از باز شدن درب تحت فشار خارجی و بصورت دستی جلوگیری می کند .

۷ – در صورت انتخاب مناسب نوع پروفیل تیغه ها و موتور٬ حرکتی روان و بی صدا خواهد داشت .

۸ – برای هر نوع شرایط آب و هوایی مناسب  می باشد.

۹ – به دلیل طراحی خاص سیستم و استحکام مکانیکی قطعات٬ محیط داخلی بخوبی از ورود سارقین،  گرد و غبار،  باد و باران ( در هنگام طوفان ) حفظ می کند .

۱۰ – امکان نصب بصورت غیر متعارف در ابعاد بسیار بزرگ وجود دارد .

۱۱ – امکان نصب قفل الکترو مغناطیسی بر روی درب و تحریک آن توسط خروجی ۱۲v سیستم وجود دارد .

۱۲ – قیمت و هزینه نهایی بسیار مناسب در برابر کارایی بالای سیستم .

۱۳ – به دلیل سیستم آنبالانس نیاز به فنر و کاسه فنر در کرکره رفع شده ( در صورت استفاده از موتور ساید و توبولار ) که خود عمر مکانیزم را افزایش می دهد .

۱۴ – امکان باز و بسته نمودن دستی کرکره برقی در هنگام قطع برق

۱۵ – دارای سنسور حرارتی جهت افزایش طول عمر موتور (با استفاده مداوم از موتور و گرم شدن بیش از حد مجاز آن ٬ سیستم بطور اتوماتیک برای مدت کوتاهی غیر فعال شده از صدمه دیدن موتور جلوگیری می نماید .)

سیستم باز کننده این درب اتوماتیک  از اجزای متعددی تشکیل شده اند

ریل

چشم های الکترونیکی

موتورگیربکس

تسمه

کنترلر

قیمت موتورکرکره توبلار سویل قائم

اجزای دیگر

تسمه به صورت رفت و برگشتی کار می کند و یک لنگه از دربها به خط پایینی تسمه متصل می شود و لنگه دیگر به خط بالایی تسمه در نتیجه وقتی موتور به یک جهت می چرخد، دو لنگه درب از هم فاصله می گیرند و وقتی موتور به جهت دیگر می چرخد دو لنگه درب به سمت هم می آیند. در ساخت  درب اتوماتیک  پیشرفته ترین و معروف ترین موتور های روز دنیا استفاده به عمل آمده است. درب اتوماتیک قابلیت تعویض مقطع ریل را به راحتی برای تمامی مصرف کنندگانش فراهم می آورد. درب اتوماتیک قابلیت عیب یابی میکروپروسسوری اتوماتیکرا دارا می باشد
این ویژگی درب های  نه تنها باعث کاهش اتلاف وقت می گردد، بلکه باعث افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان نیز می گردد
کلیه درب اتوماتیک دارای سنسور های ایمنی می باشند
قابلیت  نصب چشم هوشمند جهت تشخیص حرکت افراد در امتداد  درب اتوماتیک از دیگر ویژگی های اصلی و مهم این درب ها به شمار می رود

تعمیر موتور کرکره صنعتی پینکو

کرکره اتوماتیک از سالیان گذشته جهت حفاظت از مغازه ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گرفت و برای افزایش امنیت برای کلیه فروشگاه ها کاربرد دارد. با توجه به محدودیت های امروزه در صنعت و مجموعه های مسکونی این نوع از درب ها در کلیه واحد های ساختمانی مورد استفاده یافته است .

کرکره برقی سیستم موتوری و درب می باشد پکیج کاملی را جهت اتوماتیک کردن هر ورودی خواهد بود . امروزه از این پکیج به نام کرکره اتوماتیک ( کرکره برقی ) گفته می شود .

درب کرکره ای پارکینگ متشکل از تیغه کرکره برقی ، موتور الکترومکانیکی و سایر اجزاء در اتوماتیک است. ابتدا باید محل نصب توسط نصاب شرکت بررسی شده و سپس طبق اندازه های داده شده تیغه ها روی هم سوار شوند. طرح تیغه نیز بر اساس انتخاب مشتری از بین طرح های موجود انتخاب و برش داده می شود. طبق اندازه ای که است وزن درب نیز تخمین زده می شود و طبق وزن درب کرکره ای پارکینگ یک موتور درب کرکره ای پارکینگ انتخاب می شود که معمولا یک مدل از نوع ساید یا توبلار بارزانته ایتالیا می باشد.