درب زیر سقفی BFT مدل Argo

درب زیر سقفی BFT مدل Argo

این سیستم که به منظور اتوماتیک کردن درب سکشنال صنعتی  با ابعاد متوسط به بالا کاربرد دارد محصول جدید در خانواده موتور های جانبی کمپانی میباشد که با حفظ قدرت شکل زیبا و قابلیت های متنوع تنظیمات و عملکرد از طریق کنترل برد محبوبیت ویژه را پیدا کرده است .

قیمت جک برقی

۰۹۱۰۰۶۲۷۴۲۰-۰۲۱۸۸۹۴۸۵۶۰

با توجه به تولیدات کمپانی که این نوع از تجهیزات موتوری را در یک مدل  ولتاژ و قدرت متوسط اجرایی عرضه گردیده و قابلیت هماهنگی با هر گونه شرایط محیطی را دارا است و بر اساس آن میتوان طرح اجرایی را ارائه کرد . سرعت عملکرد درب با این نوع تجهیزات اتوماسیون بر اساس نوع اتصال و نوع درب تحت اتوماسیون متغیر میباشد .

از سری تجهیزات الکترومکانیک می‌باشد که جهت اتوماسیک کردن  درب های SECTIONAL و یا درب های بخشی  در ابعاد متوسط به بالا میباشد.

این نوع موتور که با قرار گیری در کنار شفت مرکزی نیروی لازم برای به حرکت در آوردن درب را اعمال میکند مزیت این سیستم عدم محدودیت در مکان و یا زاویه نصب با شفت است زیرا این سیستم را میتوان با این
نوع  انتقال نیرو میتواند باعت حرکت سازه دربتا درجه باشد که بهترین پیشنهاد برای محیط های صنعتی با زوایای مختلف در دیواره و سقف میباشد و در نهایت این امر هیچ گونه محدودیت از سمت درب محیط را تحدید نمیکند .

index

خصوصیات :

برد کنترل دیجیتال .

امکان اتصال به تجهیزات هشدار دهنده صرقت و حریق در مجموعه .

قابلیت اتصال مستقیم به شفت تعادل .

سرعت متغیر در طول حرکت .

با تنوع بالا در تجهیزات خلاص کننده سیستم .

این نوع تجهیزات اتوماسیون که برای درب های متفاوتی پیشنهاد میگردد حتماً میبایستی مراحل کارشناسی خاصی را طی نماید تا با بررسی محدودیت های سیستم و محدودیت های محیطی از بین تنوع بالا انتخاب صحیص صورت گیرد .

این سری محصول که با ولتاژ ۲۳۰ ولت معرفی می گردد با وات مصرفی  ۷۰  در رده محصولات اتوماسیون کم مصرف دسته بندی میشوند ، سیستم موتوری در این سری موتور ها بطور متوسط نیروی ثابتی ۵۵N.mبرای کنترل شفت تعادل اعمال میکند. ضریب استاندارد حرارتی این تجهیزات  ۵۵+ تا ۲۰- درجه سانتیگراد میباشد .

برچسب‌ها :  ,  ,  ,  , , ,