جک BFT مدل Igea

از سری جک های الکترومکانیک بازویی که در کنار ظرافت امکان اتوماتیک کردن درب هایی در مجاورت ستون را به شما می دهد .

شماره های تماس : ۰۹۱۰۰۶۲۷۴۲۰-۰۲۱۸۸۹۴۸۵۶۰

خصوصیات :

  • قابلیت تک لنگه باز شوندگی
  • اتصال به کلیه تجهیزات ایمنی – کنترلی
  • امکان انتقال سیستم خلاص کن
  • هماهنگ سازی روشنایی ورودی با حرکت درب
  • باز نمودن درب هایی که عمق ستون کمتر از ۳۰ سانتیمتر است

           جک BFT مدل Igea

این سیستم که جهت تکمیل سری VIRGO برای پوشش شرایط فیزیک خاص عرضه شده قابلیت اتوماتیک کردن دربهایی که فاصله خارجی ستون تا سطح درب ۳۰ سانتیمتر ویا وزن هر لنگه ۲۵۰ کیلو گرم باشد را دارد .
نصب ساده ، قدرت بالا و قابلیت های فراوان در تنظیمات سیستم این نمونه را در میان سایر مدل ها در سر آمد محصولات قرار داده است .
سرعت عملکرد درب برای زاویه ۹۰ درجه ۱۵ ثانیه است . این سری محصول که در دو تیپ با ولتاژ۲۴ و ۲۳۰ عرضه گردیده با وات مصرفی ۴۰ و ۳۰۰  به کمک طراحی بازوی ویژه انتقال نیرو برای این گونه سیستم قدرت بالایی  را جهت به حرکت در آوردن درب کسب نموده است و بطور متوسط نیروی ثابت ۱۶۰N.mرا  اعمال میکند   .گیربکس این سیستم دارای ضریب تبدیل  ۱∻ ۸۱۲ میباشد .

جک BFT مدل Igea

جک BFT مدل Igea

جک BFT مدل Igea

Products table

Model

Kit

Voltage

Leaf weight

Leaf length

P935070 0002 IGEA BT۲۴- V to 250 kg to 2,5 m

نکات پایانی

درب شیشه ای  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای  را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند  است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند.  درب شیشه ای اتوماتیک   در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

———————————————

همچنین می توانید کرکره برقی و  قیمت کرکره برقی  و پرده برقی  را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع  جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت های راهبند ستونی و راهبند بازویی با کارشناسان شرکت قائم الکترونیک تماس بگیرید.