جک BFT مدل SP 4000

جک BFT مدل SP 4000

از  سری جک های الکترو مکانیک که برای کاربرد های صنعتی با تردد بالا طراحی گردیده است. این سری محصول که در دو تیپ ۴۰۰ ولت عرضه گردیده است توان حمل درب های ریلی با حد کثر وزن ۴۰۰۰ کیلو گرم را دارا است.

شماره های تماس : ۰۹۱۰۰۶۲۷۴۲۰-۰۲۱۸۸۹۴۸۵۶۰

بخشی از قابلیت های سیستم را میتوان به صورت زیر تقسیم بندی نمود : – قابلیت کنترل فاز  . – تعدیل کننده های هیدرولیک جهت ایجاد حرکت فاقد تنش . – تغییر در دو کورس کاری با دو فرکانس رادیویی متفاوت . – ظاهری مقاوم و کاملاً فلزی متناسب با محیط های صنعتی . – دارای سیستم هوشمند تشخیص خود کار فشار روی گیربکس .

ویژگی این سیستم به قابل رگلاژبودن صفحه فونداسیون دستگاه میباشد که شرایط استانداردی را جهت نصب ایجاد میکند ، الکترو مکانیک بودن این سیستم علیرغم ایجاد قدرت بالا و سرعت ثابت که قفل و بی حرکت بودن درب پس از بسته شدن درب را ایجاد میکند  .

 

                      تعمیر جک BFT مدل SP 4000

جک BFT مدل SP 4000

سرعت عملکرد درب در دو تیپ یاد شده ۱۰ تا ۲۰  متر بر دقیقه میباشد . ولتاژ ۲۳۰یا ۴۰۰ ولت‌ با وات مصرفی ۱۵۰۰ بعلت طراحی ویژه گیربکس برای این گونه سیستم قدرت بالایی را ایجاد کرده است.

                       نصب و فروش جک BFT مدل SP 4000

جک BFT مدل SP 4000

Products table

Model

Voltage

Leaf weight

P925169 00001   SP4000

۲۳۰/۴۰۰ V trifase

up to 4000 Kg

P925169 00003   SP4000 FAST

۲۳۰/۴۰۰ V trifase

up to 1000 Kg

نکات پایانی

درب شیشه ای  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای  را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند  است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند.  درب شیشه ای اتوماتیک   در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

———————————————

همچنین می توانید کرکره برقی و  قیمت کرکره برقی  و پرده برقی  را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع  جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت های راهبند ستونی و راهبند بازویی با کارشناسان شرکت قائم الکترونیک تماس بگیرید.